RADIO DEI -20 VUOTTA TOIVOA SUOMALAISILLE

Radio Dei on 20 vuoden aikana kasvanut helsinkiläisestä paikallisradiosta suurimmaksi valtakunnalliseksi kristilliseksi mediaksi.

Radio Dein 24 taajuutta tavoittavat yli 4 miljoonaa ihmistä ympäri Suomea ja viikoittaisia kuuntelijoita Deillä on lähes 200 000. Yhteensä säännöllisiä ja satunnaisia kuuntelijoita on yli 733.000.

Radio Dein ohjelmasisältö tarjoaa ikkunan suomalaiseen kristillisyyteen. Yli 80 ohjelmayhteistyökumppania eri kirkkokunnista, seurakunnista ja järjestöistä tuovat Radio Dein oman ohjelmatuotannon lisäksi kattavan näkemyksen kristinuskosta.

Radio Dei haluaa kulkea kuuntelijan kanssa elämässä eteenpäin tarjoamalla elämänmakuisia ja merkityksellisiä juttuja. Erilaisille ihmisille on tarjolla kaksi kattausta, jotta jokainen joka haluaa sukeltaa pintaa syvemmälle asioihin, löytää mielenkiintoista sisältöä Radio Deistä.

Arkisin klo 7.00-17.00 on ohjelmavirtaa, jonka “musiikissa on sanomaa, puhe koskettaa”. Iltaisin ja viikonloppuisin “avataan ikkunoita uskoon”. Tavoitteena on luoda yhteyttä ihmisten välillä sekä olla siltana seurakuntaan ja uskoon.

Radio Dei tavoittaa tavallisia suomalaisia aikuisia ja kuuntelijoista lähes puolet on ihmisiä, jotka eivät käy aktiivisesti seurakunnassa. Missiomme on:

Välittämme toivoa, rakennamme yhteyttä ja kerromme uskosta Jeesukseen luonnollisena osana elämää.

 

TUTKITTUA TIETOA:

Radio Dein tuntee 55 prosenttia suomalaisista ja se on Suomen tunnetuin kristillinen media. (TNS Gallup 27.05.2014)

Kanavaa kuuntelee viikoittain 200.000 ja vähintään kerran kuukaudessa yli 300.000 suomalaista (TNS Gallup 27.05.2014)

RISC Monitorissa Radio Dein viikkokuuntelijoissa korostuvat näkemys- ja perinnesuomalaiset.

Asematyyppi: Valtakunnallinen
Lähetystapa: FM & streaming
Aseman ydinkohderyhmä: + 45v. näkemykselliset ja vakiintuneet
Yhteistyökumppanit: noin 100 kristillistä seurakuntaa ja järjestöä
Kaupallinen kanavaosuus %: 2.80%
Kuuntelijamäärä viikossa: 207 000
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 137 min
Tutkimusraportti: KRT Radio Dei
Tutkimusajanjakso: Kesä – marras 2012